Klachten
Bij Lievaart Esthetiek streven wij er altijd naar om de beste resultaten te behalen en de beste service te verlenen. Als er ook maar iets is waar u ontevreden over bent horen wij dat graag. Wij nemen klachten altijd zeer serieus omdat uw goede ervaring ons veel waard is en wij ons altijd willen blijven verbeteren.
Mocht het toch voorkomen dat u een klacht heeft en u kunt er voor uw gevoel niet samen uitkomen met drs. Vanessa Lievaart, of de betreffende behandelaar, dan heeft Lievaart Esthetiek een heldere klachtenprocedure. Uw klacht zal altijd in behandeling worden genomen.
Het allerliefste gaan we met u in gesprek (persoonlijk, telefonisch of per mail) over datgene waar u niet tevreden mee bent.
Maar ook zonder gesprek kunt u een klacht bij ons melden. Vraag hiertoe het klachtenformulier aan via info@lievaart-esthetiek.nl. We proberen uiterlijk binnen 4 weken uw klacht naar tevredenheid af te handelen.
Indien u niet direct met Lievaart Esthetiek contact op wil nemen voor het bespreken van de klacht, dan kan dat via onze externe klachtencommissie. Op grond van de nieuwe Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen zorg (de Wkkgz) zijn zorgverleners, waaronder cosmetisch artsen, verplicht zich aan te sluiten bij een erkende Geschilleninstantie en te voorzien in een onafhankelijk klachtenfunctionaris. Wij zijn aangesloten bij de Geschilleninstantie en onafhankelijk klachtenfunctionarissen van DOKh, dokh.nl.